czwartek, 25 kwietnia 2013

Wyjaśnienie

Witam,
Co prawda już pisałam o tym w komentarzach, jednak sprawa nadal wywołuje tyle emocji, że postanowiłam poruszyć ją na głównej stronie bloga.

Primo, tak, jestem świadoma, że według regulaminu Nagrody im. Janusza A. Zajdla minimalna długość powieści do 180 tys. znaków a nie słów. Przepraszam, źle zapamiętałam przeczytaną informację. Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina. Organizatorów Nagrody im. Janusza A. Zajdla oraz inne osoby, które z powodu mojej pomyłki mogły się poczuć urażone, oficjalnie przepraszam.

Secundo, nie, nie zamierzam zmieniać limitu objętości prac nadsyłanych do antologii, a przynajmniej nie tego górnego. Szczerze mówiąc, gdyby ktoś naprawdę przysłał tekst o długości 180 tys.słów bardzo bym się ucieszyła. Jak na razie przychodzą niemal wyłącznie same miniaturki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz